Βίντεο

Εισαγωγή

Trailer

Επεισόδιο 1

Γιατί το ξύλο δεν είναι αποτελεσματικός τρόπος διαπαιδαγώγησης

Βγήκε άραγε το ξύλο από τον παράδεισο; H σωματική τιμωρία αποδεδειγμένα δεν μπορεί να έχει κανένα μακροχρόνιο όφελος για το παιδί, την συμπεριφορά του ή την σχέση του με την οικογένεια. Αντίθετα το κόστος μπορεί να είναι πολλαπλό όχι μόνο για το ίδιο.

Τι θα συζητήσουμε:

  1. Γιατί το ξύλο δεν θα έπρεπε να είναι επιλογή. Θα συζητηθούν οι λόγοι σύμφωνα με τους οποίους η χρήση βίας και η σωματική επέμβαση δεν αποτελούν επιλογή για κανένα σύγχρονο σύστημα διαπαιδαγώγησης.
  2. Κατά πόσο τα προσωπικά βιώματα δυσκολεύουν να μεγαλώσουμε τα παιδιά σε ένα διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που μεγαλώσαμε οι ίδιοι και δεν έχουμε βιώσει.
  3. Ποια είναι τα κίνητρα που μας ωθούν να προβούμε σε μία τέτοια συμπεριφορά; Τι μαθαίνω σε ένα παιδί που στην δικιά του δυσκολία απαντώ με μια σφαλιάρα; Πιθανότατα να με φοβάται, πιθανότατα να υποτιμά τον εαυτό του, σε κάθε περίπτωση να θυμώνει, είτε το εξωτερικεύει, είτε το εσωτερικεύει.

Τι θα κερδίσετε μέσα από αυτό το βίντεο:

  1. Κατανόηση πως σε αντίθεση με τις προσδοκίες των περισσότερων, το ξύλο όχι μόνο δεν βελτιώνει της «αρνητικές» ή «δύσκολες» συμπεριφορές, αντίθετα φαίνεται ότι συνδέεται με επιδεινούμενη συμπεριφορά και θέματα ανάπτυξης.
  2. Θα ανοίξει ένας δρόμος εμπιστοσύνης με τα παιδιά μας, σίγουρα μακριά από το ξύλο.
  3. Θα γνωρίσουμε ότι ένα υποστηρικτικό γονεϊκό στυλ, χωρίς χρήση οποιασδήποτε βίας, με αυξημένη φροντίδα και ισορροπημένο έλεγχο είναι αυτό που μπορεί να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα μακροχρόνια για τα παιδιά μας.

Avezum, M. D. M. M., Altafim, E. R. P., & Linhares, M. B. M. (2023). Spanking and Corporal Punishment Parenting Practices and Child Development: A Systematic Review. Trauma, violence & abuse24(5), 3094–3111. https://doi.org/10.1177/15248380221124243

Zolotor, A. J., Robinson, T. W., Runyan, D. K., Barr, R. G., & Murphy, R. A. (2011). The emergence of spanking among a representative sample of children under 2 years of age in north Carolina. Frontiers in psychiatry2, 36. https://doi.org/10.3389/fpsyt.2011.00036

Wiggers, M., & Paas, F. (2022). Harsh Physical Discipline and Externalizing Behaviors in Children: A Systematic Review. International journal of environmental research and public health19(21), 14385. https://doi.org/10.3390/ijerph192114385

Zhu, J., Yu, C., Bao, Z., Jiang, Y., Zhang, W., Chen, Y., Qiu, B., & Zhang, J. (2017). Deviant Peer Affiliation as an Explanatory Mechanism in the Association between Corporal Punishment and Physical Aggression: a Longitudinal Study among Chinese Adolescents. Journal of abnormal child psychology45(8), 1537–1551. https://doi.org/10.1007/s10802-016-0259-0

Ma, J., Lee, S. J., & Grogan-Kaylor, A. (2021). Adverse Childhood Experiences and Spanking Have Similar Associations with Early Behavior Problems. The Journal of pediatrics235, 170–177. https://doi.org/10.1016/j.jpeds.2021.01.072

Ma, J., Grogan-Kaylor, A., & Lee, S. J. (2020). Does community violence exposure moderate the associations between maternal spanking and early child behavior problems?. Aggressive behavior46(3), 210–219. https://doi.org/10.1002/ab.21882

Temple, J. R., Choi, H. J., Reuter, T., Wolfe, D., Taylor, C. A., Madigan, S., & Scott, L. E. (2018). Childhood Corporal Punishment and Future Perpetration of Physical Dating Violence. The Journal of pediatrics194, 233–237. https://doi.org/10.1016/j.jpeds.2017.10.028

Salmon, S., Chartier, M., Roos, L. E., & Afifi, T. O. (2023). Typologies of child maltreatment and peer victimization and the associations with adolescent substance use: A latent class analysis. Child abuse & neglect140, 106177. https://doi.org/10.1016/j.chiabu.2023.106177

Taylor, C. A., Al-Hiyari, R., Lee, S. J., Priebe, A., Guerrero, L. W., & Bales, A. (2016). Beliefs and ideologies linked with approval of corporal punishment: a content analysis of online comments. Health education research31(4), 563–575. https://doi.org/10.1093/her/cyw029

Ward, K. P., Lee, S. J., Pace, G. T., Grogan-Kaylor, A., & Ma, J. (2020). Attachment Style and the Association of Spanking and Child Externalizing Behavior. Academic pediatrics20(4), 501–507. https://doi.org/10.1016/j.acap.2019.06.017

Ward, K. P., Lee, S. J., Grogan-Kaylor, A. C., Ma, J., & Pace, G. T. (2022). Patterns of caregiver aggressive and nonaggressive discipline toward young children in low- and middle-income countries: A latent class approach. Child abuse & neglect128, 105606. https://doi.org/10.1016/j.chiabu.2022.105606

Γίνε μέλος σήμερα
Αφροδίτη Κονδύλη

Αφροδίτη Κονδύλη

PCI Parent Coach, Εκπαιδεύτρια Γονέων, Σύμβουλος Θηλασμού

Η Αφροδίτη Κονδύλη είναι Parent Coach, Εκπαιδεύτρια γονέων και Σύμβουλος θηλασμού. Έχει ιδρύσει τον Κύκλο, ένα κέντρο υποστήριξης γυναικών , θηλασμού και οικογενειών και το Parent Coach Lab. To όραμά της είναι οι γονείς να έχουν την υποστήριξη και την πληροφόρηση που χρειάζονται, την ευκαιρία να ανακαλύψουν το δικό τους μοναδικό μονοπάτι στην πορεία της γονεϊκότητας τους...

Διαβάστε περισσότερα
Κύκλος

Σε συνεργασία με:

Κύκλος

Ο Κύκλος ένα κέντρο υποστήριξης γυναικών και των οικογενειών τους. Λειτουργεί από το 2015, στηρίζοντας τη γυναίκα ολιστικά, στην περιγεννητική περίοδο, στη γονεϊκότητα αλλά και σε κάθε άλλη στιγμή που το έχει ανάγκη. Μάθε περισσότερα για τον Κύκλο στην πλατφόρμα μας!

Διαβάστε περισσότερα