Βίντεο

Εισαγωγή

Trailer

Επεισόδιο 1

Γιατί δεν κοιμάμαι; Ύπνος και επίδρασή του στην καθημερινότητα

Σε αυτό το βίντεο θα μιλήσουμε για τον ύπνο, τις διαταραχές του, την αϋπνία και γενικότερα την υγιεινή του ύπνου. Κατανοώντας τα όλα αυτά θα μπορέσουμε να αντιληφθούμε σε βάθος τη σημαντικότητά του στην καθημερινότητά μας, στη λειτουργικότητά μας και το εύρος των επιπτώσεών του στη ζωή μας σε νοητικό, συναισθηματικό και ψυχικό επίπεδο. Ακόμη, θα αναλύσουμε απλούς τρόπους για να πετύχουμε τη βελτίωση της υγιεινής του ύπνου άμεσα, εύκολα και αποτελεσματικά.

Ο ύπνος αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της ημέρας μας καθώς είναι το μέσο εκείνο μέσα από το οποίο ξεκουραζόμαστε βιολογικά, νοητικά και πνευματικά. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο εγκέφαλός μας σκανάρει όλες τις νευρωνικές συνάψεις του έτσι ώστε να ξεχωρίσει τις λειτουργικές από τις μη λειτουργικές, εξοικονομώντας μας ενέργεια. Αυτό από μόνο του αποτελεί ένα κύκλο θεραπείας, δηλαδή κάθε κύκλος ύπνου αποτελεί έναν κύκλο θεραπείας. Η υγιεινή του ύπνου είναι ουσιώδους σημασίας και αναφέρεται σε ένα σύνολο πρακτικών και συνηθειών που προάγουν τον καλό, ποιοτικό ύπνο. Η διατήρηση της σωστής υγιεινής του ύπνου είναι απαραίτητη για τη συνολική ευεξία και μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τόσο την ποσότητα όσο και την ποιότητα του ύπνου σας. 

Παρακολουθώντας το βίντεο αυτό θα μάθεις πώς να αναγνωρίζεις χαρακτηριστικά του δυσλειτουργικού και μη ποιοτικού ύπνου, τα αίτια της αϋπνίας και γενικότερα της δυσκολίας να κοιμηθείς, τα εργαλεία και τις τεχνικές για να τα αντιμετωπίσεις όλα αυτά και να μπορέσεις τελικά να βοηθήσεις τον εαυτό σου όχι μόνο να κοιμηθεί σωστά και ποιοτικά αλλά και να κάνει βήματα ώστε να πλησιάσεις την εσωτερική ηρεμία και την ησυχία της ψυχής. Θα δοθεί νέα γνώση και έμπνευση μέσα από το επιστημονικό θεωρητικό πλαίσιο για όλα τα παραπάνω, συνοδεύοντας το με πρακτικές εφαρμογές και ταυτόχρονα θα απαντηθούν οι δικές σου ερωτήσεις αναφορικά με τα εσωτερικά και ψυχολογικά θέματα που σχετίζεται ο ανήσυχος ύπνος.

Τι θα μάθεις σε αυτό το βίντεο;

  • Τι είναι η υγιεινή του ύπνου;
  • Ποια τα χαρακτηριστικά της.
  • Ποια η σημαντικότητα του ύπνου όσο για τους ενήλικες όσο και τα παιδιά;
  • Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου;
  • Με ποια εσωτερικά και ψυχολογικά θέματα σχετίζεται ο ανήσυχος ύπνος;
  • Πώς μπορεί να βελτιωθεί ο ύπνος των ενηλίκων;
  • Πώς μπορεί να βελτιωθεί ο ύπνος των παιδιών;
  • Πρακτικά εργαλεία για το πώς μπορείς να τον βελτιώσεις και να ξεπεράσεις τις επιπτώσεις του κακού και ελλιπούς ύπνου στη ζωή σου.

Why We Sleep – The New Science of Sleep and Dreams, Walker Matthew, Εκδόσεις Penguin Books Ltd, 2017

The Sleep Revolution: Transforming Your Life, One Night at a Time, Arianna Huffington, Εκδόσεις Harmony, 2016

Γίνε μέλος σήμερα
Μαρία Λιάτη

Μαρία Λιάτη

Theta Healer®, Ομοιοπαθητικός, Ψυχοθεραπεύτρια

Η Μαρία Λιάτη Ψυχοθεραπεύτρια, Ομοιοπαθητικός και Theta Healer, με σπουδές και προϋπηρεσία σε όλα τα παραπάνω. Έχει εργασιακή εμπειρία σαν Ψυχοθεραπεύτρια και εξειδικεύεται στις συντροφικές σχέσεις, στις αγχώδεις διαταρχές, στις διατροφικές διαταραχές και άλλα! Μπείτε στο προφίλ της και διαβάστε περισσότερα για τη Μαρία!

Διαβάστε περισσότερα