Πολλοί ψυχολόγοι και ψυχίατροι, συστήνουν ανάμεσα σε άλλα και την γυμναστική ως «φάρμακο» για την αντιμετώπιση διαφόρων ψυχικών προβλημάτων. Οι ορμόνες που εκκρίνονται στο σώμα κατά τη διάρκεια της άσκησης, όπως άλλωστε θα έχετε παρατηρήσει όλοι όσοι γυμνάζεστε, συμβάλλουν στην καλή διάθεση κι έτσι στο τέλος του μαθήματος, αν και σωματικά κουρασμένοι, φεύγετε με χαμόγελο και ενέργεια.

Pilates και γυμναστική φάρμακο για ψυχή και σώμα

Σημαντικό ρόλο παίζουν οι αναπνευστικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται κατά την άσκηση. Στην άσκηση του Pilates χρησιμοποιείται η πλευρική αναπνοή (εισπνοή από την μύτη-εκπνοή από το στόμα). Ανοίγει δηλαδή στην εισπνοή το διάφραγμα και στέλνουμε τον αέρα πίσω στις κάτω πλευρές του θώρακα. Αντίστοιχα στην εκπνοή, συρρικνώνεται ο θώρακας και προσπαθούμε να αποβάλλουμε όσο περισσότερο αέρα μπορούμε, ώστε να καθαρίσουν οι πνεύμονες.

Ο άνθρωπος από την γέννηση του χρησιμοποιεί τη διαφραγματική αναπνοή αλλά είναι μια τεχνική που ενώ θεωρείται ως φυσική και αυθόρμητη, μεταβάλλεται ανάλογα με τα συναισθήματα, το άγχος και τη στεναχώρια. Η διαφραγματική αναπνοή χαλαρώνει το νευρικό σύστημα με σκοπό την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού και την απόκτηση ηρεμίας και εσωτερικής γαλήνης. Επίσης μειώνει σημαντικά το stress και το άγχος και βοήθα στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Η γυμναστική συμβάλλει:

  • Στην αποβολή του άγχους και του stress
  • Στην καταπολέμηση της αϋπνίας
  • Στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης
  • Στην ενδυνάμωση του νευρικού συστήματος
  • Στην αύξηση ενέργειας
  • Στην καταπολέμηση των αναπνευστικών παθήσεων
  • Στην καταπολέμηση της κατάθλιψης
  • Στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος
Pilates και γυμναστική φάρμακο για ψυχή και σώμα

Το Pilates βοηθάει:

  • Στην αύξηση της αναπνευστικής ικανότητας και της κυκλοφορίας του αίματος
  • Στην ενδυνάμωση των μυών του κορμού
  • Στην ευλυγισία και κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης
  • Στον συντονισμό σώματος και πνεύματος
  • Στη σωστή στάση
  • Στην ισορροπία
  • Στην οστική πυκνότητα
  • Στις υγιείς αρθρώσεις
  • Στην αύξηση κινητικότητας
  • Στην επίγνωση του σώματος
  • Στη βελτίωση της καθημερινότητας
  • Στην αποφυγή τραυματισμών
Λίλλυ Βελισσαρίου

Λίλλυ Βελισσαρίου

Δασκάλα Pilates, Καλλιτέχνης

Η Λίλλυ Βελισαρίου δασκάλα Pilates με περισσότερο από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο.

Διαβάστε περισσότερα