Επειδόσια

Εισαγωγή

Γιατί πονάει η πλάτη μου;

Επεισόδιο 1

Ασκήσεις διάτασης πλάτης και στήθους σε όρθια στάση

Επεισόδιο 2

Ασκήσεις διάτασης σε ολόκληρη την περιοχή της πλάτης στο έδαφος

Επεισόδιο 3

Ανακούφιση από τον πόνο στην πλάτη

Από την καθημερινή μου στάση στη δουλειά γραφείου μέχρι την ασχολία μου με το παιδί και τις δουλειές του σπιτιού ή του κήπου, η πλάτη μου πονάει και νιώθω την ανάγκη να τεντωθώ. Αυτό μπορεί να συμβαίνει από την κακή μου στάση και την επιβάρυνση λόγω εργασίας, αλλά ο βασικότερος λόγος είναι η αδύναμή μου πλάτη. Το πρώτο που χρειάζεται να κάνω κόντρα στον πόνο, είναι να ανοίξω πλάτη και να ανακουφιστώ από το πιάσιμο που νιώθω. Μετά θα χρειαστεί να ενδυναμώσω την περιοχή, ώστε να αντέχω περισσότερο και να αποφεύγω τον πόνο.

Σ’ αυτή την πρωτότυπη σειρά από το Project Parenting Premium η Λίλλυ Βελισσαρίου, δασκάλα pilates, θα δείξει μαζί με την Πόπη ασκήσεις για χαλάρωση και ανακούφιση του πόνου στην πλάτη.

Στόχοι σειράς:

  1. Ανακούφιση του πόνου και του πιασίματος στην πλάτη
  2. Άνοιγμα του θώρακα και καλύτερη αναπνοή
  3. Χαλαρή πλάτη

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό βασίζεται στην επαγγελματική μου εμπειρία, την οποία έχω συλλέξει μέσα από συνεδρίες, σεμινάρια και ομάδες που πραγματοποιώ. Για περισσότερα μπορείτε να επισκεφτείτε και το προφίλ μου στο Project Parenting, ώστε να δείτε τόσο την εκπαίδευση μου όσο και την επαγγελματική μου εμπειρία.

Είναι τα πρώτα μας γενέθλια & γιορτάζουμε μαζί! Επιπλέον -35% έκπτωση στην ετήσια συνδρομή με τον κωδικό "Birthday"!
Λίλλυ Βελισσαρίου

Λίλλυ Βελισσαρίου

Δασκάλα Pilates, Καλλιτέχνης

Η Λίλλυ Βελισαρίου δασκάλα Pilates με περισσότερο από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο.

Διαβάστε περισσότερα