Από την καθημερινή μου στάση στη δουλειά γραφείου μέχρι την ασχολία μου με το παιδί και τις δουλειές του σπιτιού ή του κήπου, η πλάτη μου πονάει και νιώθω την ανάγκη να τεντωθώ. Αυτό μπορεί να συμβαίνει από την κακή μου στάση και την επιβάρυνση λόγω εργασίας, αλλά ο βασικότερος λόγος είναι η αδύναμή μου πλάτη. Το πρώτο που χρειάζεται να κάνω κόντρα στον πόνο, είναι να ανοίξω πλάτη και να ανακουφιστώ από το πιάσιμο που νιώθω. Μετά θα χρειαστεί να ενδυναμώσω την περιοχή, ώστε να αντέχω περισσότερο και να αποφεύγω τον πόνο.

Σ’ αυτή την πρωτότυπη σειρά από το Project Parenting Premium η Λίλλυ Βελισσαρίου, δασκάλα pilates, θα δείξει μαζί με την Πόπη ασκήσεις για χαλάρωση και ανακούφιση του πόνου στην πλάτη.

Στόχοι σειράς:

  1. Ανακούφιση του πόνου και του πιασίματος στην πλάτη
  2. Άνοιγμα του θώρακα και καλύτερη αναπνοή
  3. Χαλαρή πλάτη
Θέλεις να βλέπεις δραστηριότητες και webinars; Γίνε μέλος τώρα
Λίλλυ Βελισσαρίου

Λίλλυ Βελισσαρίου

Δασκάλα Pilates, Καλλιτέχνης

Η Λίλλυ Βελισαρίου δασκάλα Pilates με περισσότερο από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο.

Διαβάστε περισσότερα