Βίντεο

Εισαγωγή

Trailer

Επεισόδιο 1

Κάνε λιγότερα, πέτυχε περισσότερα: Βάλε στιγμές χαλάρωσης στο πρόγραμμά σου!

Μεγαλώσαμε και ζούμε σε μια εποχή υψηλών ταχυτήτων, πληθώρας υποχρεώσεων και καθημερινών εννοιών. Αυτό φυσικά πολλαπλασιάζεται όταν μιλάμε για έναν γονέα ή για κάποιον που πρόκειται να γίνει γονέας. Μέσα στην αγωνία και το στρες να τα προλάβουμε όλα και να “πετύχουμε” ή και να ικανοποιήσουμε τους γύρω μας ξεχνάμε να ξεκουραστούμε, ξεχνάμε να ηρεμήσουμε, ξεχνάμε να χαλαρώσουμε. Πιθανόν να μην το μάθαμε και ποτέ… Οι στιγμές χαλάρωσης μέσα στο πρόγραμμα μοιάζουν με όνειρο μακρινό.

Τι συμβαίνει όμως όταν δεν έχουμε στιγμές χαλάρωσης στο πρόγραμμά μας;

Οδηγούμε τον εαυτό μας στα όριά του, σε εξάντληση, σε στέρηση έως και πλήρη απομύζηση. Ζητάμε από τον εαυτό μόνο να δίνει, όμως για να δίνει χρειάζεται να τροφοδοτείται να υποστηρίζεται κι εκείνος από μια πηγή! Και ουσιαστικά αυτή η πηγή είμαστε εμείς οι ίδιοι!

Μπορείς να καταφέρεις να χαλαρώσεις τελείως;

Ο νους μας τρέχει συνεχώς, από μόνος του και χωρίς την κατάλληλη εκπαίδευση, είναι σπάνιο και δύσκολο να είναι απόλυτα παρόν στη στιγμή, πόσο μάλλον εάν αναφερόμαστε σε μια στιγμή ησυχίας, ηρεμίας, μηδενικής ταχύτητας. Μπορούμε να διδάξουμε εκ νέου στον εαυτό μας και στον νου πώς να καλλιεργήσει την παρουσία του στο εδώ και τώρα, γεγονός που θα τον ξεκουράζει, θα τον χαλαρώνει και θα τον ηρεμεί αυτόματα!

Γιατί είναι σημαντικό να εντάξουμε στιγμές χαλάρωσης στο πρόγραμμα μας;

Εξαντλούμαστε σωματικά, νοητικά, συναισθηματικά και τελικά πνευματικά και παρ’ όλα αυτά τις περισσότερες φορές συνεχίζει να απουσιάζει το αίσθημα της πληρότητας και της επιτυχίας που θα αναμέναμε να έχουμε. Για ποιον λόγο άραγε συμβαίνει αυτό;

Τι θα μάθεις:

  • για ποιους λόγους δεν επιτρέπουμε στον εαυτό μας να χαλαρώνει και να ξεκουράζεται
  • από πού ξεκινάει αυτό και με ποιους τρόπους μπορεί να αλλάξει
  • το νευρικό μας σύστημα, το multitasking, ο μύθος του οποίου έχει καταρριφθεί επιστημονικά πλέον
  • τρόπους και συνήθειες που μπορούν να ενταχθούν στην καθημερινή πρακτική και ροή των πραγμάτων και σταδιακά, στον βαθμό που το έχει ανάγκη ο καθένας, να μας βοηθήσουν να χαλαρώσουμε ουσιαστικά σε νοητικό, συναισθηματικό και νοητικό επίπεδο.

Η ξεκούραση, όπως και κάθε τι άλλο, θέλει προγραμματισμό και σας προσκαλώ να ανακαλύψουμε μαζί πως κάνοντας λιγότερα, πετυχαίνουμε περισσότερα!

Tolle Eckhart (2013), Η δύναμη του Τώρα, εκδ. Success Dynamics

Kate Northrup (2019), Do Less: A Revolutionary Approach to Time and Energy Management for Ambitious Women, εκδ. Hay House

Είναι τα πρώτα μας γενέθλια & γιορτάζουμε μαζί! Επιπλέον -35% έκπτωση στην ετήσια συνδρομή με τον κωδικό "Birthday"!
Μαρία Λιάτη

Μαρία Λιάτη

Theta Healer®, Ομοιοπαθητικός, Ψυχοθεραπεύτρια

Η Μαρία Λιάτη Ψυχοθεραπεύτρια, Ομοιοπαθητικός και Theta Healer, με σπουδές και προϋπηρεσία σε όλα τα παραπάνω. Έχει εργασιακή εμπειρία σαν Ψυχοθεραπεύτρια και εξειδικεύεται στις συντροφικές σχέσεις, στις αγχώδεις διαταρχές, στις διατροφικές διαταραχές και άλλα! Μπείτε στο προφίλ της και διαβάστε περισσότερα για τη Μαρία!

Διαβάστε περισσότερα