Βίντεο

Εισαγωγή

Trailer

Επεισόδιο 1

ΝοwLetsPlay: Εξηγώντας την επιστήμη πίσω από το παιχνίδι

Επεισόδιο 2

Μη κατευθυντικό παιχνίδι

Επεισόδιο 3

Σωματικό παιχνίδι

Επεισόδιο 4

Συμβολικό παιχνίδι

Επεισόδιο 5

Παιχνίδι με αντικείμενα: Απλή αγορά ή ενδυνάμωση;

Η αξία του παιχνιδιού για τη ζωή του παιδιού

Η σειρά αυτή δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ανέμη και το γύρισμα έγινε στο κατάστημα της Ανέμης στο Χαλάνδρι!

Πιο πολλά μαθαίνεις, για κάποιον παίζοντας μαζί του μισή ώρα παρά μιλώντας μαζί του μια μέρα. Το παιχνίδι είναι ο αγαπημένος τρόπος του ανθρώπινου εγκεφάλου να μαθαίνει και να εξερευνά τη ζωή. Όταν παίζουμε, είναι ενεργός ο Ιππόκαμπος, το τμήμα εκείνο στον εγκέφαλο όπου κατοικεί η μνήμη, η δημιουργικότητα και η πρόσβαση στη μάθηση. Είναι μια ιεροτελεστία, μια τέχνη που πάει πολύ πέρα από το περνάς απλώς καλά και να διασκεδάζεις. Ποια η αξία του παιχνιδιού για τη ζωή του παιδιού; 

Η αξία του παιχνιδιού για κάθε παιδί

Για κάθε παιδί, αλλά και το εσωτερικό παιδί του κάθε ενήλικα, το παιχνίδι είναι μια εκπαίδευση για τη στρατηγική σκέψη, την ανάληψη ρίσκων, την ανίχνευση και τη διαχείριση ορίων, την κοινωνικοποίηση και την συναισθηματική επίγνωση. Για τα παιδιά το παιχνίδι είναι μια πολύ σοβαρή διαδικασία και μάλιστα, είναι είναι συνεχές μάθημα για κάθε ενήλικα, στο πώς να είσαι απόλυτα σοβαρός, χαρούμενος και καθόλου σοβαροφανής. Είναι η σπουδαιότερη εκπαίδευση που μπορεί να λάβει κάποιος για να ετοιμαστεί για τη ζωή. Το μεγάλο παιχνίδι…

Στόχοι βίντεο για την αξία του παιχνιδιού

Αναδεικνύονται τα παρακάτω σημαντικά επιστημονικά σημεία και συνδέονται με τα προϊόντα της Anemi store και με τις υπηρεσίες NowLetsPlay & Project Parenting:

  • Τι είναι το NowLetsPlay (Συνθετικό Μοντέλο)
  • Τι είναι το θεραπευτικό παιχνίδι 
  • Τι κάνει το παιχνίδι γενικά
  • το ασφαλές και συναισθηματικά περιβάλλον
  • η δημιουργική περιέργεια η στάση ενδιαφέροντος, «είσαι σημαντικός για μένα»
  • τα όρια
  • Τα νευρογλωσσικά μοτίβα και γιατί οι λέξεις μετράνε
  • πατώντας στις λέξεις, η Τέχνη της αντανάκλασης
  • η μη κατευθυντική στάση ως αξίωμα
  • η προσωποκεντρική στάση ως αξίωμα
  • το γονεϊκό Mindset και το Mindset γενικά
  • η τέχνη του συμβολισμού  και οι αρχές του Milton Erickson
  • o βρεφικός και  ο παιδικός εγκέφαλος, μια ανεπανάληπτη στην ανθρώπινη ιστορία κατάσταση. 
  • Living & Alive metaphors, τι είναι
  • πώς δημιουργώ το συμβολικό περιβάλλον του παιχνιδιού κάτω από κάθε συνθήκη
  • μελετώντας την κίνηση στο χώρο
  • Tα διαφορετικά είδη παιχνιδιού και πως επιδρά κάθε είδος στον εγκέφαλο.

Επιστημονική Προσέγγιση για την αξία του Παιχνιδιού

Υπάρχει ένας σημαντικός όγκος ερευνών που είναι ενδεικτικές και που σχετίζονται με το παιχνίδι των παιδιών και τις πτυχές του ως προς τη μάθηση και την ανάπτυξη. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν πολυετείς διεθνείς μελέτες στην εξελικτική και αναπτυξιακή ψυχολογία, στην ανθρωπολογία, τη νευροεπιστήμη και τις παιδαγωγικές επιστήμες.

Λίγα λόγια την φιλοσοφία και την δραστηριότητα της εταιρείας:

Η Ανέμη μας ξεναγεί στο μαγικό κόσμο του παιχνιδιού και των ονείρων!

Η Ανέμη είναι μια εταιρεία εισαγωγής και κατασκευής παιχνιδιών! Επιλέγει προϊόντα τα οποία έχουν τον δικό τους χαρακτήρα και ξεχωρίζουν όχι μόνο για την καλαισθησία τους αλλά και την ποιότητα και εκπαιδευτική τους αξία. 

Στόχος της είναι τα παιχνίδια της να οξύνουν την περιέργεια και την φαντασία του παιδιού και να το βοηθήσουν να ανακαλύψει τον εαυτό του και την προσωπικότητα του μέσα από το παιχνίδι.

Παράλληλα τα προϊόντα της επιλέγονται ύστερα από αυστηρό ποιοτικό έλεγχο και είναι φιλικά προς το περιβάλλον αλλά και προς το παιδί. Τα προϊόντα της απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιών, ενώ οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται είναι κορυφαίες στο είδος τους και διακρίνονται για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων τους, την λειτουργικότητα τους και την ανθεκτικότητα τους στον χρόνο και κάποιες από αυτές είναι: Haba, Sigikid, Djeco, Pintoys, Radio Flyer, Ludi, Συλλογή Ανέμη, Zoggs, Nostalgic-Art, Eitech-Teifoc, Quut, Navir, Krooom, Mystery, Helvetiq, Flensted Mobiles, Kovap και πολλές άλλες.

Το όραμά της Ανέμης είναι κάθε γονιός να αντιμετωπίσει (να επιλέγει προσεκτικά) το παιχνίδι ως το καλύτερο μέσο εκπαίδευσης για το παιδί του και κάθε παιδί να εμπλουτίσει δυναμικά τις γνώσεις του με τον πιο ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο, παίζοντας! 

Η φιλοσοφία της Ανέμης βασίζεται στις παρακάτω αρχές: 

  • Η προσφορά αγαθών, τα οποία εσωκλείουν συσσωρευμένη επιστημονική γνώση με στόχο την μετάδοση ιδεών, γνώσεων και μηνυμάτων.
  • Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας
  • Η ενθάρρυνση της παιδικής φαντασίας
  • Η ενίσχυση της σχέσης γονέα – παιδιού
  • Ο σεβασμός στις πραγματικές ανάγκες των πολιτών
  • Οι προδιαγραφές ασφαλείας σε κάθε προϊόν
  • Η χρήση μη επιβλαβών υλικών για το περιβάλλον

  1. APAC. Academy of Play and Child Psychotherapy. (2019). Postgraduate certificate academic folder.
  2. Axline, V., 1989. Play therapy. Edinburgh: Churchill Livingstone. 
  3. Axline, V. (1967; republished 1989). Play therapy: The inner dynamics of childhood. New York: Ballantine Books.
  4. Barnes, M., n.d. The healing path with children. 
  5. Gaskill, R. L. & Perry, B. D. (2014). The neurobiological power of play. In C. A. 
  6. Laban Rudolf Principles of Dance and Movement Notation (1956)
  7. Maletic, V., 2011. Body, space, expression. Berlin: Mouton de Gruyter.
  8. McCarthy, D., 2007.  If you turned into a monster. London: Jessica Kingsley Publishers.
  9. Malchiodi & D. A. Crenshaw (Eds), Creative arts and play therapy for attachment problems. New York: Guilford Press.  

Academic Papers & Scientific Articles Referencing 

  1. Kranz, P. L., & Lund, N. L. (1993). 1993: Axline’s eight principles of play therapy revisited. International Journal of Play Therapy, 2(2), 53–60.
  2. Landreth, L. Garry., Child-centered play therapy. Elementary School Guidance & Counseling Vol. 28, No. 1, Special Issue on Counselling and Children’s Play (October 1993), pp 17-29. Published By: Sage Publications, Inc.
  3. Moon, A. Kathryn., M.A., Non Directive Client . Centred Therapy with children., Chicago Counselling and Psychotherapy Centre
  4. Rhine J.Tammy, M.S. December 2000.  The Effects of Play Therapy interventions conducted by trained high school students on the behaviour of maladjusted young children. Dissertation Prepared for the Degree of DOCTOR OF PHILOSOPHY University Of  North Texas.
Μαριάννα Αντωνακάκη, ΜΑ

Μαριάννα Αντωνακάκη, ΜΑ

MindsetMaps™ Partner, Δημιουργός του NowLetsPlay®, Παιγνιοθεραπεύτρια, Υπ. Ερευνήτρια Ψυχολόγος

H Μαριάννα Αντωνακάκη θεωρώντας πως η εκπαίδευση είναι μια δια βίου διαδικασία που προσεγγίζεται συνολικά στο πώς επιδρά στην εξέλιξη του ανθρώπου, ξεκίνησε τις σπουδαστικές της διαδρομές με στόχο να μη σταματήσει όσο ζει...

Διαβάστε περισσότερα