Περιγραφή

Το μητρικό γάλα αναγνωρίζεται ως η καλύτερη διατροφή για όλα τα μωρά, καθώς ωφελεί τόσο τα ίδια όσο και τη μαμά τους. Ταυτόχρονα, εξαρτάται πολύ από τη διατροφή που κάνει η ίδια η μητέρα. Για αυτό θηλασμός και διατροφή είναι αλληλοεξαρτώμενα.

Καλό είναι να θυμόμαστε ότι η περίοδος της γαλουχίας είναι απαιτητική για τη μαμά, καθώς χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να ανταπεξέλθει στον νέο της ρόλο και ταυτόχρονα για να παρέχει, μέσω του γάλατος, τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στο βρέφος της.

Ποιες είναι οι βασικές συνήθειες στον θηλασμό;

Για να είναι ο θηλασμός εύκολος για τη δυάδα μαμά-βρέφος, η θηλάζουσα οφείλει να ακούει τις ανάγκες της για ξεκούραση, αποφόρτιση, υγιεινή διατροφή. Μια ισορροπημένη διατροφή, που περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες τροφίμων είναι επιθυμητή, για να καλύψει τις ανάγκες του βρέφους σε θρεπτικά συστατικά, αλλά και για να είναι η ίδια ευχαριστημένη.

Θηλασμός και διατροφή

Κύριες θεματικές που θα βρεις στο ebook για τις διατροφικές συνήθειες στον θηλασμό

  • Τα οφέλη του θηλασμού για το μωρό και τη μαμά
  • Μαθαίνοντας για τον θηλασμό
    • κάθε πότε είναι καλό να συμβαίνει
    • ποια είναι τα σημάδια πείνας του βρέφους
    • επαφή δέρμα με δέρμα κάθε στιγμή
  • Το μητρικό γάλα και η σύσταση του
  • Οι ανάγκες μιας θηλάζουσας μαμάς
  • Η διατροφή της θηλάζουσας
  • Θέματα που απασχολούν τις μαμάδες που θηλάζουν:
    • πόσο συχνά μπορεί να θηλάζει μια μαμά
    • πώς καταλαβαίνει η μαμά ότι το μωρό χόρτασε
    • αλλεργία του βρέφους κατά τον θηλασμό
    • κολικοί και θηλασμός
    • τροφές που αυξάνουν την ποσότητα μητρικού γάλακτος
  • Ενδεικτικό διατροφικό πλάνο και συνταγές για εύκολα και θρεπτικά σνακ

Μαθαίνοντας για το θηλασμό

Ας το πάρουμε από τη αρχή όμως! Προετοιμάσου για τον θηλασμό πριν από τον τοκετό, είναι καλό να μάθεις όσα περισσότερα μπορείς πριν έρθει το μωρό σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να αισθανθείς πιο σίγουρη.

Κατά τη γέννηση, μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που βιώνει ένα νεογέννητο είναι η επαφή του με την τροφή. Το μητρικό γάλα δηλαδή. Σκέψου λοιπόν από εκεί που καλυπτόταν 24 ώρες το 24ωρό με πλούσια θρεπτικά συστατικά τα οποία περνούσαν από τη μητρική κυκλοφορία μέσω του πλακούντα, τώρα το μωρό θα εκδηλώνει τα σημάδια πείνας. 

Κατέβασε το e-Book για να μάθεις πώς μπορείς να καλύψεις την πείνα του και πώς μπορείς να του δώσεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται μέσα από τον θηλασμό, φτιάχνοντας τη δική σου διατροφή.

Γράφουν οι:

Έλλη Καστρίκα

Έλλη Καστρίκα

Μαία, Οne to one care specialist

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των experts μας την μαία Έλλη Καστρίκα. Από το 2014 εφαρμόζει το μοντέλο φροντίδας one to one care στην αίθουσα τοκετού, με κύριο γνώμονα την ολιστική προσέγγιση στον τοκετό. Eίναι εξωτερική συνεργάτης του ΙΑΣΩ Θεσσαλίας. Η Έλλη, έχει μια ενεργή παρουσία στο χώρο της μαιευτικής έχοντας συμμετοχή σε συνέδρια και σεμινάρια για θέματα θηλασμού, προετοιμασίας της γονεικότητας. Είναι πιστοποιημένη επαγγελματίας για βρεφικό μασάζ. Η ίδια έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Βιολογία της Αναπαραγωγής. Παράλληλα έχει κοινωνική δράση αφού είναι εθελοντής στον οργανισμό HOPEGENESIS Την συναντάμε να ξεκινά ένα καινούργιο κύκλο σπουδών σαν Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας. Στόχος να προωθήσει μοντέλα μαιευτικής φροντίδας με ολιστική προσέγγιση προς τους μελλοντικούς γονείς.

Διαβάστε περισσότερα
Ολυμπία Βλασερού

Ολυμπία Βλασερού

Διαιτολόγος, Διατροφολόγος

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των experts μας την Ολυμπία Βλασερού. Με πτυχίο Διατροφής- Διαιτολογίας, από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Έχει εξειδικευτεί στην αντιμετώπιση των διατροφικών διαταραχών.

Διαβάστε περισσότερα