Περιγραφή

Είδαμε τη σημασία του μαθησιακού προφίλ, ακούσαμε για τα αντανακλαστικά αλλά αλήθεια, τι γίνεται στον εγκέφαλό μας και πώς τα τρία επίπεδα του εγκεφάλου μας αντανακλώνται στο σώμα μας; 

Ποιες οι ικανότητες που επηρεάζουν και πώς η κίνηση ανοίγει τον δρόμο στη μάθηση;

Στη σειρά αυτή θα δούμε από πιο κοντά δύο αντανακλαστικά που είναι ζωτικής σημασίας για τη μάθηση. Με παραδείγματα για το πώς εμφανίζονται στην καθημερινότητα όταν δεν μας υποστηρίζουν και με κάποιους τρόπους που μπορείτε να δείτε εάν το παιδί σας χρειάζεται κάποια βοήθεια σχετικά με αυτά.

Η Μαρία Καρακωστάνογλου θα μοιραστεί μαζί σας, πέραν από πληροφορίες και μερικά πολύ πρακτικά και εύκολα εργαλεία που υπόσχονται μεγαλύτερη συγκέντρωση, ευκολία στη μελέτη και … καλύτερη διάθεση!

Στόχοι σειράς

  1. Βασικές γνώσεις για τα τρία επίπεδα του εγκεφάλου και τις ικανότητες που αυτά επηρεάζουν καθώς και το πώς εμφανίζονται στο σώμα μας.
  2. Ασύμμετρο τονικό αντανακλαστικό του αυχένα – το αντανακλαστικό της μάθησης.
  3. Αντανακλαστικό Moro – το αντανακλαστικό του σχετίζεστε.
  4. Μια σειρά κινήσεων για μια θετική στάση, ένα σώμα έτοιμο για δράση, ένα καθαρό μυαλό και ενέργεια.

  1.  Blomburg, Harald. Rhythmic Movement Training. International, 2006, 2008
  2. Brain Gym International, Brain Gym Journal – Volume X, Number 3, Ventura, CA: Educational Kinesiology Foundation, 1996
  3. Cohen, Bonnie Bainbridge. Sensing, Feeling and Action: The Experiential Anatomy of Body-Mind Centering. Northhampton Contact Editions, 1993
  4. Dennison, Paul E. and Gail Hargrove. Personalized Whole Brain Integration (The Basic II Manual on Educational Kinesiology), Ventura CA: Edu-Kinesthetics, Inc, 1985
  5. Dennison, Gail E and Paul E. Dennison. The Visioncircles Workshop, Ventura, CA: Edu-Kinesthetics, Inc, 1986
  6. Dennison, Paul E and Gail E. Dennison, Brain Gym, Teachers Edition, Revised. Ventura, CA: Edu-Kinesthetics, Inc., 1994
  7. Doman, Glenn. What To Do About Your Brain-Injured Child. Garden City Park, NY: Avery Publishing Group, 1994
  8. Goddard, Sally. Reflexes, Learning and Behavior: A Window Into The Child’s Mind, second edition revised and expanded  Eugene: Fern Ridge Press, 2002
  9. Goddard, Sally. The Well Balanced Child: Movement and early learning, : Gloucestershire, UK, Hawthorn Press 2005
  10. Goddard, Sally. What Babies and Children Really Need: Gloucestershire, UK, Hawthorn Press 2008
  11. Hannaford, Carla. Smart Moves: Why Learning Is Not All In Your Head. Salt Lake City, UT: Great River Books, 2005, 1995
  12. Hannaford, Carla. The Dominance Factor: How Knowing Your Dominant Eye, Ear, Brain, Hand and Foot Can Improve Your Learning. Salt Lake City, UT: Great River Books, 1997
  13. Hornbeak, Denise C.,The SuperConfintelligent Child: Loving to Learn through Movement and Play. Cardiff-by-the-Sea, Calif.:PEAK Producers, 2007
  14. Hubert, Bill. Bal-A-Vis-X(R): Rhythmic Balance/Auditory/Vision eXercises for Brain and Brain-Body Integration, Wichita: Bal-A-Vis-X, Inc, 2001
  15. Koester, Cecilia, 2006, Movement Based Learning for Children of All Abilities, Reno, Nevada, Movement Based Learning, Inc
  16. Koester, Cecilia (Freeman) and Gail E. Dennison. I Am The Child: Using Brain Gym with Children Who Have Special Needs, Ventura, Calif.: Edu-Kinesthetics, Inc., 2010
  17. Masutova, Svetlana, and Pamela Curlee. Trauma Recovery: You Are a Winner; A New Choice Through Natural Developmental Movements. Fairfield, Iowa: First World Publishing, 2007
  18. Ratey, John. A User’s Guide to the Brain: Perception, Attention and the four Theatres of the Brain. New York: Pantheon Books, 2001
  19. Tomatis, Alfred A. The Conscious Ear, My Life of Transformation through Listening. Barrytown, N.Y. : Station Hill Press, 1991
Είναι τα πρώτα μας γενέθλια & γιορτάζουμε μαζί! Επιπλέον -35% έκπτωση στην ετήσια συνδρομή με τον κωδικό
Mαρία Καρακωστάνογλου

Mαρία Καρακωστάνογλου

Brain Gym - Εξειδικευμένη Κινησιολογία

Διαβάστε περισσότερα