Βίντεο

Εισαγωγή

Γίνε Μέλος στο Project Parenting σήμερα!

Επεισόδιο 1

Συγκέντρωση, Οργάνωση, Επικοινωνία

Όταν σκεφτόμαστε συγκέντρωση, οργάνωση ή επικοινωνία ο νους μας πηγαίνει σε νοητικές ικανότητες. Όμως όλες αυτές οι ικανότητες απαιτούν «ησυχία» από τη μεριά του σώματος.

Πώς το σώμα, η κίνηση, τα αντανακλαστικά, τα μάτια και το μαθησιακό προφίλ επηρεάζουν τις ικανότητες αυτές;

Η συγκέντρωση απαιτεί την ικανότητα να εστιάζω σε αυτό που θέλω να κάνω δίχως να αποσυντονίζομαι από τους ήχους, τις εικόνες ή από τη στάση του σώματός μου. Αντίστοιχα, η οργάνωση δεν αφορά μόνο τον χώρο μου και την ικανότητα να ξέρω πού θα τοποθετήσω τι αλλά και την ικανότητα να αναγνωρίζω τι είναι πιο σημαντικό και να θέτω προτεραιότητες. Η επικοινωνία από την άλλη απαιτεί την ικανότητά μου να δημιουργώ μια δομή με βάση αυτά που έχω ως πληροφορίες, αυτά που θεωρώ σημαντικά και το μήνυμα που θέλω ή καλούμαι να μεταφέρω.

Συγκέντρωση, Οργάνωση, Επικοινωνία

Σε αυτό το βίντεο η Μαρία Καρακωστάνογλου ανακάλυψε μαζί μας τη σωματική διάσταση των ικανοτήτων αυτών, τη σημασία των αντανακλαστικών, των ματιών και του μαθησιακού προφίλ και πώς όλα αυτά επηρεάζουν τις ικανότητες αυτές. Απαντάει στις ερωτήσεις σας για τη σχέση που έχουν όλα αυτά με διάφορες συμπεριφορές που δυσκολεύουν τα παιδιά σας – ίσως κι εσάς – στο σχολείο ή τις δραστηριότητές τους.

Μερικές από αυτές είναι η αδυναμία να καθίσουν ήσυχα στην καρέκλα τους, να κάνουν τη μελέτη τους αβίαστα, να οργανώσουν τον χρόνο τους, να θέσουν προτεραιότητες, να θυμηθούν ότι έχουν διαβάσει, να απολαύσουν ένα άθλημα ακόμα και να συμμετέχουν σ ένα ομαδικό παιχνίδι.

  1.  Blomburg, Harald. Rhythmic Movement Training. International, 2006, 2008
  2. Brain Gym International, Brain Gym Journal – Volume X, Number 3, Ventura, CA: Educational Kinesiology Foundation, 1996
  3. Cohen, Bonnie Bainbridge. Sensing, Feeling and Action: The Experiential Anatomy of Body-Mind Centering. Northhampton Contact Editions, 1993
  4. Dennison, Paul E. and Gail Hargrove. Personalized Whole Brain Integration (The Basic II Manual on Educational Kinesiology), Ventura CA: Edu-Kinesthetics, Inc, 1985
  5. Dennison, Gail E and Paul E. Dennison. The Visioncircles Workshop, Ventura, CA: Edu-Kinesthetics, Inc, 1986
  6. Dennison, Paul E and Gail E. Dennison, Brain Gym, Teachers Edition, Revised. Ventura, CA: Edu-Kinesthetics, Inc., 1994
  7. Doman, Glenn. What To Do About Your Brain-Injured Child. Garden City Park, NY: Avery Publishing Group, 1994
  8. Goddard, Sally. Reflexes, Learning and Behavior: A Window Into The Child’s Mind, second edition revised and expanded  Eugene: Fern Ridge Press, 2002
  9. Goddard, Sally. The Well Balanced Child: Movement and early learning, : Gloucestershire, UK, Hawthorn Press 2005
  10. Goddard, Sally. What Babies and Children Really Need: Gloucestershire, UK, Hawthorn Press 2008
  11. Hannaford, Carla. Smart Moves: Why Learning Is Not All In Your Head. Salt Lake City, UT: Great River Books, 2005, 1995
  12. Hannaford, Carla. The Dominance Factor: How Knowing Your Dominant Eye, Ear, Brain, Hand and Foot Can Improve Your Learning. Salt Lake City, UT: Great River Books, 1997
  13. Hornbeak, Denise C.,The SuperConfintelligent Child: Loving to Learn through Movement and Play. Cardiff-by-the-Sea, Calif.:PEAK Producers, 2007
  14. Hubert, Bill. Bal-A-Vis-X(R): Rhythmic Balance/Auditory/Vision eXercises for Brain and Brain-Body Integration, Wichita: Bal-A-Vis-X, Inc, 2001
  15. Koester, Cecilia, 2006, Movement Based Learning for Children of All Abilities, Reno, Nevada, Movement Based Learning, Inc
  16. Koester, Cecilia (Freeman) and Gail E. Dennison. I Am The Child: Using Brain Gym with Children Who Have Special Needs, Ventura, Calif.: Edu-Kinesthetics, Inc., 2010
  17. Masutova, Svetlana, and Pamela Curlee. Trauma Recovery: You Are a Winner; A New Choice Through Natural Developmental Movements. Fairfield, Iowa: First World Publishing, 2007
  18. Ratey, John. A User’s Guide to the Brain: Perception, Attention and the four Theatres of the Brain. New York: Pantheon Books, 2001
  19. Tomatis, Alfred A. The Conscious Ear, My Life of Transformation through Listening. Barrytown, N.Y. : Station Hill Press, 1991
Γίνε μέλος σήμερα
Mαρία Καρακωστάνογλου

Mαρία Καρακωστάνογλου

Brain Gym - Εξειδικευμένη Κινησιολογία, Σωματική Ψυχοθεραπεύτρια

Καλωσορίζουμε τη Mαρία Καρακωστάνογλου, που εξειδικεύεται στο Brain Gym και την Εξειδικευμένη Κινησιολογία. Είμαστε τόσο χαρούμενοι για αυτή μας τη συνεργασία.

Διαβάστε περισσότερα