Βίντεο

Εισαγωγή

Γίνε Μέλος στο Project Parenting σήμερα!

Επεισόδιο 1

Πώς θα βγεις από τον φαύλο κύκλο της δίαιτας;

Πώς θα βγεις από τον φαύλο κύκλο της δίαιτας;

«Μα γιατί δεν μπορώ να ακολουθήσω σωστά μία διατροφή για καιρό και πάντα το χαλάω;», «Τι πάει στραβά με εμένα;», «Εγώ φταίω που δεν μπορώ να αντισταθώ στο φαγητό!» Περνάν και σε εσένα τέτοιες σκέψεις από το μυαλό;

Καταλαβαίνω πως η προσπάθειά σου να αλλάξεις τη διατροφή σου, μπορεί να σε έχει κάνει να χάσεις την εμπιστοσύνη απέναντι στον εαυτό σου και να έχεις απογοητευτεί. Αναρωτιέσαι … «Τι είναι αυτό που κάνεις λάθος;» «Γιατί ενώ όλα ξεκινάν καλά, στη συνέχεια επανέρχεσαι πάλι στα ίδια-και πιθανώς με ακόμη περισσότερες ενοχές και άγχος για το φαγητό;»

Γιατί δεν λειτουργεί η δίαιτα;

Είμαι διαιτολόγος, ναι. Και στην ενότητα αυτή θα συζητήσουμε γιατί οι δίαιτες δεν λειτουργούν. Ή μάλλον, ακόμη πιο σωστά… Ακριβώς επειδή, είμαι διαιτολόγος, θα αναλύσουμε αυτό το παράδοξο! Καταλαβαίνω πως εδώ και πολλά χρόνια μπορεί να έχει καλλιεργηθεί μέσα σου η πεποίθηση ότι για να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες ή/και για να αποκτήσεις μία καλύτερη υγεία, χρειάζεται να κάνεις δίαιτα. Πράγματι, αυτή είναι η κυρίαρχη αντίληψη που επικρατεί και είναι ανθρώπινο να έχει «περάσει» και σε σένα. Είναι, όμως, στ’ αλήθεια έτσι;

Πώς θα βγεις από τον φαύλο κύκλο της δίαιτας;

Η Κωνσταντίνα Κατσανά, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος ΕΝΑΝΤΙΑ στη Νοοτροπία της Δίαιτας & δημιουργός του Love your Body, αναλύει τους λόγους που θα δώσουν απαντήσεις στα άλυτα «μυστήρια» γύρω από τη δίαιτα!

Εάν όλα αυτά που μόλις διάβασες αγγίζουν κάτι μέσα σου, τότε αυτό το Βίντεο έχει δημιουργηθεί για εσένα!

Brown, AJ. Parman, KM. Rudat, DA. Craighead, LW. (2012). Disordered eating, perfectionism, and food rules. Eating Behaviors, 13(4):347-53. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Dulloo, A.G. Jacquet, J. Montani, J-P. Schutz, Y. (2012). How dieting makes some fatter: from a perspective of human body composition autoregulation through adipostats and proteinstats awaiting discovery. Obesity reviews: an official journal of the International Association for the Study of Obesity, 16 Suppl 1:25-35. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Dyke, N.V. Drinkwater, EJ. (2014). Relationships between intuitive eating and health indicators: literature review. Public Health Nutrition, 17(8):1757-66. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Hazzard, VM. Telke, SE. Simone, M. Anderson, LM. Larson, NI. Neumark-Sztainer, D. (2021). Intuitive eating longitudinally predicts better psychological health and lower use of disordered eating behaviors: findings from EAT 2010-2018. Eating and weight disorders, 26(1):287-294. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Sutin, AR. Stephan, Y. Terracciano, A. (2015). Weight Discrimination and Risk of Mortality. Psychological Science, 26(11):1803-11. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Tomiyama, A. Carr, D, Granberg, E. Major, B. Robinson, E. Sutin, A.R. Brewis, A. (2018). How and why weight stigma drives the obesity ‘epidemic’ and harms health. BioMed Central Medicine, 16(1):123. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Tylka, TL. Calogero, RM. Daníelsdóttir, S. (2020). Intuitive eating is connected to self-reported weight stability in community women and men. Eating disorders, 28(3):256-264. Ανακτήθηκε από: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/

Είναι τα πρώτα μας γενέθλια & γιορτάζουμε μαζί! Επιπλέον -35% έκπτωση στην ετήσια συνδρομή με τον κωδικό "Birthday"!
Κωνσταντίνα Κατσανά

Κωνσταντίνα Κατσανά

Διαιτολόγος, Διατροφολόγος

Καλωσορίζουμε στην ομάδα των experts την Κωνσταντίνα Κατσανά, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο (M.Sc.) από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η Κωνσταντίνα είναι ενάντια στη Νοοτροπία της Δίαιτας και υποστηρίζει τον Διαισθητικό Τρόπο Διατροφής. Πιστεύει βαθιά στη σημασία ανάπτυξης μιας υγιούς σχέσης με το φαγητό, η οποία ιδανικά είναι καλό να διαμορφώνεται ήδη από την παιδική ηλικία. Μάθετε περισσότερα για την Κωνσταντίνα στην πλατφόρμα μας.

Διαβάστε περισσότερα