



40'
Η επαφή με το συναίσθημα μας, μας ενδυναμώνει. Η ανθρώπινή μας φύση χρειάζεται την επαφή με το συναίσθημα, είναι από τους κυριότερους λόγους ύπαρξής μας! Όσο πιο συχνά έρχεται σε επαφή ένας άνθρωπος με τα συναισθήματά του τόσο πιο δυνατός γίνεται. Με όλα τα συναισθήματα …!
Το συναίσθημα είναι μια σύνθετη υποκειμενική συνειδητή εμπειρία: ο συνδυασμός νοητικών καταστάσεων, ψυχοσωματικών εκφράσεων και βιολογικών αντιδράσεων του σώματος. Είναι αυτό που ένας άνθρωπος «αισθάνεται», όχι ως απλή αίσθηση αλλά ως κάτι βαθύ, εσωτερικό, που επιδρά στο σώμα, την ψυχή του και σχεδόν πάντα εκφράζεται και είναι παρατηρήσιμο από τους άλλους.
Έρχομαι σε επαφή με το συναίσθημά μου, σημαίνει … ότι:
Η χαρά και ο φόβος είναι και τα δύο οι όψεις του ίδιου νομίσματος! Στη ζωή μας τα πάντα είναι ενέργεια και φυσικά και τα συναισθήματά μας. Αυτό είναι πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένο. Ως ενέργεια λοιπόν εκπέμπουν δόνηση σε συγκεκριμένες συχνότητες. Μέσα λοιπόν από αυτή την απόδειξη εμπνεύστηκα τη δική μου μονάδα μέτρησης των υψηλοκραδασμικών και χαμηλοκραδασμικών συναισθημάτων. Μέσα από αυτήν την οπτική φεύγουμε από την κριτική των συναισθημάτων μας σε καλά – κακά, εύκολα και δύσκολα και ξεκινάμε να καλλιεργούμε τον παρατηρητή μέσα μας. Η καλλιέργεια του εσωτερικού παρατηρητή είναι που μας οδηγεί στην αποδοχή όλων των συναισθημάτων μας.