Βίντεο
Trailer
Μάθε τα πάντα για το μαθησιακό προφίλ και… τη μάθηση
Μαθησιακό προφίλ και μάθηση
- Τι είναι το μαθησιακό προφίλ;
- Πώς βοηθάει σαν εργαλείο;
- Πλευρίωση: Τι είναι και πώς επηρεάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε και συμπεριφερόμαστε;
- Πόσα μαθησιακά προφίλ υπάρχουν;
- Η σημασία των εγκεφαλικών ημισφαιρίων.
- Ποιο ελέγχει τι;
- Τι συμβαίνει στη λεγόμενη μεικτή πλευρίωση;
- Τι συμβαίνει όταν το παιδί είναι υπό πίεση ή όταν βρίσκεται μπροστά σε νέα μάθηση;
- Αρκεί μόνο του το μαθησιακό προφίλ για να βοηθήσουμε το παιδί να μάθει πώς να διαβάζει αποτελεσματικά;
- Τι άλλο χρειάζεται;
- Πώς επηρεάζουν τα αντανακλαστικά;
- Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο;
- Τι γίνεται με τα μάτια, τα αυτιά, τα χέρια και τα πόδια; Ποιες ικανότητες διαχείρισης, μετάδοσης και επεξεργασίας επηρεάζονται από αυτά;
- Τελικά, πώς μπορεί να μάθει το παιδί να συγκεντρώνεται και να διαβάζει;
Μάθε τα πάντα για το μαθησιακό προφίλ
Αυτές είναι μόνο κάποιες από τις ερωτήσεις που μπορεί να έχετε αναφορικά με αυτό το θέμα . Πολλοί από εσάς μπορεί να μην έχετε καν ακούσει τον όρο αυτόν, πόσο μάλλον να αναρωτηθείτε σε τ χρησιμεύει.
Τι σχέση έχει με τη ζωή μου;
Και όμως, ο τρόπος που αντιλαμβάνομαι τη ζωή, που προσλαμβάνω τις πληροφορίες και τελικά τις επεξεργάζομαι, σχετίζεται άμεσα με αυτό. Είναι κάτι που δεν αλλάζει και με την εμπειρία στη ζωή μου μαθαίνω να διευρύνω ή να υποστηρίζω όπου χρειάζεται.
Τι θα μάθεις:
- Θα μάθεις πώς να βρίσκεις το κυρίαρχο μάτι σου.
- Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζει το παιδί σου το μαθησιακό προφίλ του. Ίσως κι εσύ το δικό σου!
- Κατανόησε γιατί μια εκπαιδευτική αξιολόγηση αντανακλαστικών, μαθησιακού προφίλ και ελευθερίας κίνησης ματιών μπορεί να ωφελήσει το παιδί σου δίνοντας απαντήσεις.
Benzwie, Teresa, More Moving Experiences, Tucson, Zephyr Press, 1996
Dennison, Paul E and Gail E. Personalized Whole Brain Integration, Ventura, CA: Edu-Kinesthetics, Inc, 1985
Dunn, Ken and Rita Dunn, Teaching Young Children Through Their Individual Learning Styles, N.Y.: Allyn & Bacon, 1992
Gardner, Howard, Frames of Mind, The Theory of Multiple Intelligences, N.Y.:Basic Books 1985
Hannaford Carla, Ph.D., Τhe Dominance Factor, how knowing your Dominant Eye, Ear, Brain, Hand & Foot can Improve Your Learning. Salt Lake City, Utah 84103, Great Ocean Publishers 1997
Kephart Newell C., Movement Patterns and Motor Education, Columbus, OH: Charles C. Merrill, 1960
Tomatis, Alfred A, The Conscious Ear, My Life of Transformation through Listening, Barrytown, N.Y.: Station Hill Press, 1991, pp 208-215

Mαρία Καρακωστάνογλου
Brain Gym - Εξειδικευμένη Κινησιολογία, Σωματική Ψυχοθεραπεύτρια
Καλωσορίζουμε τη Mαρία Καρακωστάνογλου, που εξειδικεύεται στο Brain Gym και την Εξειδικευμένη Κινησιολογία. Είμαστε τόσο χαρούμενοι για αυτή μας τη συνεργασία.
Διαβάστε περισσότερα