Βίντεο

Εισαγωγή

Trailer

Επεισόδιο 1

Προετοιμασία για τον τοκετό με το σύστημα Bearth

Επεισόδιο 2

Η ευθυγράμμιση του σώματος

Επεισόδιο 3

Πρακτική άσκηση ευθυγράμμισης

Επεισόδιο 4

Η σημασία της αναπνοής & η ενδυνάμωση του πυελικού εδάφους

Επεισόδιο 5

Πρακτική άσκηση αναπνοής και πυελικού εδάφους

Επεισόδιο 6

Θέσεις που ανακουφίζουν όταν δεν μπορώ να βολευτώ πουθενά

Προετοιμασία για τη γέννα μέσα από τη γιόγκα

Πρακτικές ασκήσεις και θέσεις γιόγκα

Σε αυτή τη σειρά θα ασχοληθούμε με την προετοιμασία στην εγκυμοσύνη μέσα από τη yoga και θα δώσουμε εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε έγκυος για να προετοιμαστεί για τον τοκετό της και για την μετάβαση στη μητρότητα. Με άλλα λόγια, θα δυναμώσεις το σώμα σου για τη γέννα μέσα από τη γιόγκα.

Γιατί χρειάζεται η προετοιμασία για τη γέννα;

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε πως δεν «χρειάζεται» ή δεν «πρέπει» να κάνω τίποτα που μου λέει κάποιος άλλος ~ πρώτα πρέπει να το θέλω ή να γνωρίζω τα οφέλη που μου προσφέρει, να το βιώσω και να απολαμβάνω τους καρπούς της πρακτικής μου αυτής.

Έτσι είναι και με την προετοιμασία – γιόγκα εγκυμοσύνης, δεν το κάνω γιατί πρέπει αλλά γιατί θέλω να κάνω κάτι καλό για μένα στην εγκυμοσύνη μου που θα με βοηθήσει. Πάντα με τον κατάλληλο εξειδικευμένο επαγγελματία που γνωρίζει την ιδιαιτερότητα της εγκυμοσύνης.

Τι αφορά η προετοιμασία για τη γέννα μέσα από τη γιόγκα;

Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος αλλαγών σε όλα τα επίπεδα, είναι μια περίοδος βαθιάς εσωτερίκευσης και αλλαγής για τη γυναίκα και της δίνεται ο χρόνος να αφουγκραστεί μέσα σε 8-9 μήνες τις νέες ανάγκες της και τις αλλαγές στις προτεραιότητες της αλλά και τη μεταμόρφωση που επέρχεται μέσα από αυτήν την κατάσταση.

Σπάνια όμως μπορεί μια σύγχρονη γυναίκα να απολαύσει την εγκυμοσύνη της όπως θα ήθελε – είτε αυτό συμβαίνει λόγω έλλειψης χρόνου και φόρτου εργασίας είτε λόγω φόβου και συνεχόμενων εξετάσεων που αφήνουν μια αίσθηση στρες και αμφιβολίας να καταλάβει χώρο στα συναισθήματά της.

Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης των ομάδων προετοιμασίας, να φέρουν την έγκυο στο παρόν και στην κατάσταση που βιώνει, να αφιερώσει χρόνο στον εαυτό της και στο μωρό της, να σταματήσει για λίγο τις γρήγορες σκέψεις και να στραφεί με απαλότητα προς τα μέσα και να δει πού βρίσκεται. Τις άγκυρές της και τις ανασφάλειές της. Να γνωρίσει τον εαυτό της και να συσχετιστεί με ειλικρίνεια και αποδοχή.

Να μπει σε ένα κύκλο γυναικών και να ανήκει σε μια ομάδα με άλλες γυναίκες που ζουν την ίδια κατάσταση και βιώνουν παρόμοια συναισθήματα. Να μοιραστεί, να ακουστεί και να ακουμπήσει ό,τι χρειάζεται. Η δύναμη του κύκλου είναι πολύ μεγάλη.

Να γνωρίσει την αναπνοή της που συνεχώς θα αλλάζει όπως και το σώμα της θα κάνει χώρο για να υποδεχτεί το μωρό της που μεγαλώνει. Να κρατήσει το σώμα της δυνατό και υγιές για μια υγιή εγκυμοσύνη και έναν ενδυναμωτικό τοκετό.

Εργαλεία για την προετοιμασία για τη γέννα τη στιγμή του τοκετού

Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την προετοιμασία είναι η αναπνοή και η επίγνωση – έλεγχος της αναπνοής μου.

Για να μπορώ να κρατήσω την αναπνοή μου σωστή σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα χρειαστώ τη βοήθεια της ευθυγράμμισης πάνω από όλα.

Πώς στέκομαι και πώς στηρίζω το σώμα μου; Πώς σχετίζεται αυτό με την μυική ισορροπία του σώματος σαν σύνολο και την ισορροπία της λεκάνης μου; Το σώμα μου συμπεριφέρεται σαν σύνολο και όλα συνδέονται μεταξύ τους για αυτό και η σωματική προετοιμασία και ενδυνάμωση αφορά όλο το σώμα και όλες τις μυικές ομάδες.

Πέρα από την αναπνοή, την ευθυγράμμιση και την ενδυνάμωση, η βαθιά χαλάρωση ή αλλιώς yoga nidra στη γιόγκα είναι η πρακτική που θα συμπληρώσει τα κομμάτια που λείπουν, θα στηρίξει το νευρικό σύστημα, θα ενδυναμώσει τον νου και μαζί με την εικονοπλασία και τον οραματισμό θα ανοίξουν δρόμους στον νου που αλλιώς θα έμεναν καλά κρυμμένοι. Θα μπορέσω πρώτα να οραματιστώ τον τοκετό μου και τη γέννηση του μωρού μου πριν να συμβεί, δημιουργώντας μια καλή βάση για όλα όσα επιθυμώ να συμβούν χωρίς να προσκολλούμαι στο αποτέλεσμα.

Ο τρόπος που δουλεύουν τα εργαλεία αυτά είναι μοναδικός για κάθε γυναίκα όπως μοναδική είναι και κάθε εγκυμοσύνη και κάθε έγκυος.

Κάθε γυναίκα παίρνει τα εργαλεία και τα χρησιμοποιεί προς όφελός της με τον δικό της μοναδικό τρόπο φτιάχνοντας το δικό της μοναδικό μονοπάτι προς την μητρότητα.

Στόχοι βίντεο:

  • Ο χώρος του Βearth και το σύστημα ολιστικής προετοιμασίας που χρησιμοποιούμε
  • Παρουσίαση των εργαλείων που χρησιμοποιούμε στα μαθήματα μέσα από τη yoga( αναπνοή, ευθυγράμμιση, ήχος και βαθιά χαλάρωση)
  • Η σημασία και η συμβολή της αναπνοής σε όλα τα επίπεδα
  • Η σημαντικότητα της ευθυγράμμισης του σώματος ως τρόπος πρόληψης προβλημάτων στην εγκυμοσύνη
  • Η χρήση βοηθημάτων στην πρακτική ~ μπάλα, τοίχος, καρέκλα, τουβλάκια και γιατί είναι σημαντική
  • H σύνδεση και η απελευθέρωση του πυελικού εδάφους στην εγκυμοσύνη
  • Πρακτικές προτάσεις
  • Θέσεις που ανακουφίζουν το σώμα καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και βοηθούν την ιδανική θέση του μωρού στην μήτρα.
  • Τεχνικές και τρόποι που μπορεί μια έγκυος να ανακουφιστεί από διάφορους πόνους
  • Θέσεις ξεκούρασης όταν καμία θέση δεν με βολεύει & τι άλλο χρειάζεται να κάνω
  • Σωστή χρήση των βοηθημάτων στην εγκυμοσύνη για τα μέγιστα οφέλη – Θέση σε μπάλα, καρέκλα, τοίχο και χρήση bolster.
  • Πρακτική επίγνωσης στο πυελικό έδαφος και η χρήση της αναπνοής

England Pam and Robert Horowitz, Ph.D Birthing from within : An extraordinary guide to childbirth Preparation

Gaskin Ina May. Ina May’s guide to childbirth, Bantam, 2003

Khalsa, Gurmukh Kaur. Bountiful, Beautiful, Blissfull : Experience the Natural Power of Pregnancy and Birth with Kundalini Yoga and Meditation

A time to align : An Anusara yoga Prenatal guide for teachers, students and new moms by Sue Elkind

Frederick Leboyer. Birth without Violence, Helaing Arts press 2009

Yoga for pregnancy, birth and beyond Francoise Barbira Freedman

Mother’s Breath by Uma Dinsmore-Tuli , Sitaram and sons

Yoga , Mind, Body and Spirit : A return to wholeness by Donna Farhi 2000

 

Διαδικτυακές πηγές:

Spinningbabies.com

https://awaremeditationapp.com

http://yogajanda.com

http://www.yogacreation.co.uk

https://www.the-elbowroom.com/teacher-training/useful-tips-teaching-pregnancy-yoga/

www.thepamericanpregnancy.org/labor-and-birth/ patterned-

https://upliftconnect.com/how-fascia-can-help-us-unravel-deeply-held-tension/breathing/ regnancycentre.com.au

 

Έρευνες:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32028397/

Prenatal high-low impact exercise program supported by pelvic floor muscle education and training decreases the life impact of postnatal urinary incontinence: A quasiexperimental trial

Anna Szumilewicz 1Agnieszka Kuchta 2Monika Kranich 1Marcin Dornowski 3Zbigniew Jastrzębski 4

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28870169/

Determinants of physical activity frequency and provider advice during pregnancy

Eilann C Santo 1 2Peter W Forbes 3Emily Oken 4Mandy B Belfort 5

 

Είναι τα πρώτα μας γενέθλια & γιορτάζουμε μαζί! Επιπλέον -35% έκπτωση στην ετήσια συνδρομή με τον κωδικό "Birthday"!
Ιωάννα Βαλιώτη

Ιωάννα Βαλιώτη

Εισηγήτρια Γιόγκα, Μαία

Η Ιωάννα Βαλιώτη είναι Μαία - Ψυχοπροφυλάκτρια και πιστοποιημένη εισηγήτρια yoga και περιγεννητικής yoga απο την Yoga Alliance USA και έχει εργαστεί τα τελευταία 13 χρόνια με γυναίκες στην εγκυμοσύνη και στην λοχεία. Εξειδικεύεται στην προετοιμασία των εγκύων - ζευγαριών για τον τοκετό και την γονεικότητα μέσω της yoga και βιωματικών σεμιναρίων αλλά και στην αποκατάσταση του σώματος μετά τον τοκετό με ήπιες και επιστημονικά αποδεδειγμένες πρακτικές. Είναι υπέρμαχος του φυσικού και φυσιολογικού τοκετού και προάγει μέσα απο την προσέγγιση της την πνευματικότητα και την ιερότητα του τοκετού.

Διαβάστε περισσότερα
Β • earth

Σε συνεργασία με:

Β • earth

Καλωσορίζουμε με πολλή χαρά στην ομάδα μας, το Β • earth που ιδρύθηκε από την Βαλιώτη Ιωάννα το 2018 με πολλή αγάπη και μεράκι για αυτό που αγαπάει την μαιευτική και την γιόγκα. Μέσα από τον χώρο αυτό και τις δραστηριότητες μας θέλουν να αφυπνίσουν την θηλυκή ενέργεια και την αστείρευτη δύναμη των γυναικών και να βοηθήσουν την οικογένεια. Σας περιμένουνε για μια βουτιά μέσα στον εαυτό!!

Διαβάστε περισσότερα