Βίντεο

Εισαγωγή

Γίνε μέλος του Project Parenting!

Επεισόδιο 1

Χάσε μωρέ κανένα κιλό! Σιγά το δύσκολο!

“Χάσε μωρέ κανένα κιλό! Σιγά το δύσκολο!”

Στην εποχή μας, η ανάγκη για υγιεινή απώλεια βάρους και την επίτευξη του ιδανικού σωματικού βάρους αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Όμως, μέσα σε αυτό το θαμμένο στους κοινωνικούς στόχους θέμα, η επίτευξη του στόχου με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα έχει προτεραιότητα. Το κλειδί για την επιτυχία βρίσκεται στην υιοθέτηση μιας ισορροπημένης προσέγγισης, απομακρύνοντας την άσκοπη σπίθα της αρνητικής ενέργειας και αυτοεκτίμησης.

Το “Χάσε μωρέ κανένα κιλό! Σιγά το δύσκολο!” μπορεί να ακούγεται από διάφορα στόματα, όμως, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο περίπλοκη από αυτό που φαίνεται. 

Η απώλεια βάρους δεν αφορά μόνο την εμφάνιση, αλλά και την υγεία και την ευεξία. Είναι σημαντικό να επιλέξουμε μια προσέγγιση που βασίζεται στην ενίσχυση της φυσικής κατάστασης, της σωστής διατροφής και της ψυχολογικής ισορροπίας.

“Χάσε μωρέ κανένα κιλό! Σιγά το δύσκολο!”Η επιτυχία στην απώλεια βάρους δεν επιτυγχάνεται με ακραίες δίαιτες ή εξουθενωτικές προπονήσεις.

Οι απότομες περικοπές στις θερμίδες και η έλλειψη σημαντικών θρεπτικών συστατικών μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια μυών, αδυναμία και ακόμη και ανεπανόρθωτες ζημιές στον οργανισμό μας. Αντίθετα, είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια προσέγγιση που εστιάζει στην αλλαγή των συνηθειών μας. Η διατήρηση ενός υγιεινού βάρους βασίζεται στην καθιέρωση μιας ισορροπημένης διατροφής, με πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα, και στη συνεχή φυσική δραστηριότητα.

Το κυριότερο, όμως, είναι η παρατήρηση και ανάγνωση του σώματός μας.

Κάθε οργανισμός είναι μοναδικός, και η πρόοδος στην απώλεια βάρους μπορεί να διαφέρει από άτομο σε άτομο. Είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε τον εαυτό μας, να αποδεχόμαστε τις μικρές νίκες και να επιδιώκουμε σταθερά τους στόχους μας, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό ή μεγάλο είναι το βήμα.

Συνολικά, η υγιεινή απώλεια βάρους απαιτεί αφοσίωση, υπομονή και την ανάληψη της πρωταγωνιστικής θέσης στον τομέα της υγείας και της ευεξίας μας. Όσο επικεντρωνόμαστε στο να νιώθουμε καλύτερα και να υιοθετούμε βιώσιμες αλλαγές, το “Χάσε μωρέ κανένα κιλό! Σιγά το δύσκολο!” γίνεται παρωχημένο, καθώς προσαρμοζόμαστε στους δικούς μας ρυθμούς.

Μαρία Μισύρη

  • Academy of Nutrition and Dietetics. (2020). Breastfeeding Nutrition Fact Sheet. Retrieved from https://www.eatright.org/health/pregnancy/breast-feeding/breastfeeding-nutrition
  • Allen, L.H. and Hampel, D., 2020. Human Milk as the First Source of Micronutrients. Global Landscape of Nutrition Challenges in Infants and Children, 93, pp.67-76.
  • Jeong, G., Park, S.W., Lee, Y.K., Ko, S.Y. and Shin, S.M., 2017. Maternal food restrictions during breastfeeding. Korean journal of pediatrics, 60(3), p.70.
  • Innis, S.M., 2014. Impact of maternal diet on human milk composition and neurological development of infants. The American journal of clinical nutrition, 99(3), pp.734S-741S.
  • Saarela, T., Kokkonen, J. and Koivisto, M., 2005. Macronutrient and energy contents of human milk fractions during the first six months of lactation. Acta Paediatrica, 94(9), pp.1176-1181.
  • Baroni, Luciana et al. “Vegan Nutrition for Mothers and Children: Practical Tools for Healthcare Providers.” Nutrients vol. 11,1 5. 20 Dec. 2018, doi:10.3390/nu11010005
Γίνε μέλος σήμερα
Μαρία Μισύρη

Μαρία Μισύρη

Transformational Coach για Γυναίκες και Μητέρες

Η Μαρία Μισύρη είναι Transformational Coach για Γυναίκες και Μητέρες. Είναι δημιουργός του προγράμματος “Δημιουργώ το Σώμα που Αγαπώ” που εκπαιδεύει τη γυναίκα να δημιουργήσει από την αρχή έναν απελευθερωμένο από ενοχές και αυτοκαταστροφικές συνήθειες εαυτό κατανοώντας τον εις βάθος κι έτσι να μπορεί ελεύθερα να εστιάσει σε οτιδήποτε άλλο θέλει να δημιουργήσει στη ζωή της όπως μια σχέση κατανόησης και εμπιστοσύνης με τα παιδιά της.

Διαβάστε περισσότερα
Project Parenting

Project Parenting

Συντακτική ομάδα

Διαβάστε περισσότερα