Εκπαίδευση

Πτυχίο:

Τμήμα Ψυχολογίας, 1991-1996
Α.Π.Θ.

Μεταπτυχιακό:

Συμβουλευτική Ψυχολογία, 1997-1999
Πανεπιστήμιο Hull, Μεγάλη Βρετανία

Εκπαιδεύσεις:

Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, 2002-2005
Συστημικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Βασικές Αρχές της Μη Βίαιης Επικοινωνίας, Κέντρο Εκπαίδευσης στη Μη Βίαιη Επικοινωνία του Marshall Rosenberg, η Γλώσσα της Καρδιάς
2020

Επιμόρφωση:

Εκπαίδευση μαθητών που ανήκουν στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, 2014-2015
ΙΕΠ Ειδικής Αγωγής

"Εθισμός" των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς & κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου, 2013
Αριάδνη

Διαχείριση πένθους & εκπαίδευση σε ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις μετά από καταστροφικά γεγονότα, 2014
“Μέριμνα”, Εταιρία για τη Φροντίδα παιδιών και Οικογενειών στην Αρρώστια και τον Θάνατο

Εργασιακή Εμπειρία

ΚΕ.Θ.Ε.Α. για θέματα Απεξάρτησης από Ψυχοδραστικές Ουσίες, 1999-2003

Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Κέντρο Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης, N. Χαλκιδικής/Δυτικής & Ανατολικής Θεσ/νίκης με τα εξής καθήκοντα:

  • Εντοπισμός, διάγνωση και αξιολόγηση αναγκών, υφισταμένων ικανοτήτων και δυνατοτήτων μαθητών και νέων.
  • Χορήγηση σταθμισμένων και μη σταθμισμένων τεστ αξιολόγησης νοητικού δυναμικού και ψυχοσυναισθηματικού προφίλ μαθητή. Κατάρτιση ψυχολογικού, οικογενειακού και ατομικού ιστορικού μαθητών.
  • Ατομική και ομαδική συμβουλευτική υποστήριξη οικογενειών και μαθητών.
  • Συγγραφή ψυχολογικών εκθέσεων και διεπιστημονική συνεργασία για την έκδοση γνωμάτευσης  και πρότασής για κατάλληλη σχολική δομή.

Δημόσιο Ειδικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, 2011-2020

2ο ΕΝΕΕΓΥ-Λ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Ενιαίο, Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο & Λύκειο, 2020 έως σήμερα μα καθήκοντα:

  • Ψυχολογική υποστήριξη, ατομική κι ομαδική μαθητών με ποικίλες εκπαιδευτικές ανάγκες όπως αυτισμό, νοητική αναπηρία, εγκεφαλική παράλυση, σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες.
  • Διοργάνωση προγραμμάτων σχετικά με την βελτίωση της Επικοινωνίας, Διαχείριση Συναισθημάτων, Θέματα σχέσεων και σεξουαλικότητας, Κίνδυνοι Διαδικτύου, Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, κ.α.).
  • Ψυχολογική υποστήριξη γονέων κι οικογενειών σε θέματα αναπηρίας και κοινωνικο-συναισθηματικών καταστάσεων.
  • Επίλυση καταστάσεων κρίσης στο σχολικό περιβάλλον.
  • Συμβουλευτική Υποστήριξη εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης και τροποποίησης συμπεριφοράς μαθητών.

Σχολεία Α΄/θμιας & Β΄/θμιας εκπαίδευσης καθώς & στη Δ.Ε.Δ.Ε.Α. -Δευτεροβάθμια Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης, όπου επανεξετάζονται οι ενστάσεις των γονέων στις Γνωματεύσεις των Κ.Ε.Σ.Υ.

  • Κέντρο Λογοθεραπείας “Επικοινωνία”
  • Τhe Key Creative School – KΔΑΠ
  • Παιδικοί σταθμοί του Δήμου Καλαμαριάς με άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου

Συμμετοχή στην Ομάδα Εθελοντών Ψυχολόγων του Δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον φορέα Μ.Α.Ζ.Ι. όπου προσέφερα ψυχολογική στήριξη στη διάρκεια της πανδημίας, 2020.

  • Συντονίστρια σε Σχολές Γονέων
    Ενήλικες
  • Συμβουλευτική Ζεύγους – Οικογένειας
    Παιδιά Ενήλικες
  • Ειδική Αγωγή – Συμβουλευτική γονέων και αδερφών
    Παιδιά Ενήλικες
  • Υποστήριξη παιδιών και εφήβων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Αυτισμού/Νοητική Υστέρηση/μαθησιακές δυσκολίες/ΔΕΠ/Υ)
    Παιδιά Έφηβοι
  • Συμβουλευτική για θέματα πένθους/διαζυγίων
    Ενήλικες
  • Συμβουλευτική Εθισμού στο Διαδίκτυο
    Παιδιά Έφηβοι

  • Ατομικές συνεδρίες (Διά ζώσης ή διαδικτυακές)
  • Συνεδρίες Οικογένειας
  • Συνεδρίες Ζεύγους
  • Σχολές Γονέων (Διά ζώσης ή διαδικτυακές)
  • Εποπτεία Εκπαιδευτικών

Στοιχεία επικοινωνίας

Ρεϊζοπούλου Ιωάννα

Τηλέφωνο:

Διεύθυνση:

Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας 206, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα