Πίνακας περιεχομένων

10 υγιεινά σνακ για την παραλία για τα παιδιά

Το καλοκαίρι έχει έρθει για τα καλά και η ζέστη σε συνδυασμό με τις διακοπές μας οδηγούν πού αλλού, στις παραλίες! Μια συχνή ερώτηση και ανησυχία των γονιών που καλούμαστε συχνά οι διαιτολόγοι να απαντήσουμε είναι η εξής, τι σνακ μπορούμε να πάρουμε μαζί στην παραλία που να είναι υγιεινό και ταυτόχρονα νόστιμο;

Τα σνακ που μπορούμε να βρούμε εκτός σπιτιού είναι πολλά. Όμως για να μην καταλήξουμε στην εύκολη και συνήθως ανθυγιεινή λύση ενός έτοιμου σνακ απ’ έξω σας προτείνουμε 10 εύκολες και πάνω από όλα υγιεινές ιδέες για σνακ.

Αρχικά θέλουμε να μεταφέρονται εύκολα και να είναι ευκολοχώνευτα. Επίσης, χρειάζεται προσοχή στη μεταφορά και την αποθήκευσή τους, καθώς είναι επικίνδυνο να αλλοιωθούν λόγω της υψηλής θερμοκρασίας. Πολύ βοηθητικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ένα μικρό φορητό ψυγειάκι ή παγοκύστες που μας λύνουν τα χέρια και μπορούν να διατηρήσουν τα σνακ μας σε μια ασφαλή θερμοκρασία για αρκετή ώρα.

10 υγιεινά σνακ για την παραλία για τα παιδιά

Ας δούμε λοιπόν 10 ιδέες για χορταστικά, νόστιμα και πάνω από όλα υγιεινά σνακ που μπορείτε να ετοιμάσετε για τα παιδιά σας, και γιατί όχι και για εσάς, στην παραλία.

1.Σουβλάκια φρούτων με ξηρούς καρπούς

Επιλέξτε φρέσκα φρούτα εποχής και ανάλατους ξηρούς καρπούς, καθώς είναι ένα σνακ που μας προσφέρει ενέργεια και αρκετές βιταμίνες.

2.Τορτίγια ή αραβική πίτα

Προτιμήστε ολικής άλεσης προϊόντα. Μπορείτε να βάλετε λαχανικά με κοτόπουλο, τυρί ή αυγό. Αν θέλετε μπορείτε να προτιμήσετε μια πιο γλυκιά εκδοχή με ταχίνι κακάο ή άλλο βούτυρο καρπού, κάποιο φρούτο εποχής ή μέλι.

3.Κράκερ ή κριτσίνια + τυρί ή αυγό + στικ λαχανικών

Επιλέξτε κράκερ ή κριτσίνια ολικής άλεσης ή πολύσπορα καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μας προσφέρουν για περισσότερη ώρα το αίσθημα του κορεσμού. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με μια καλή πηγή πρωτεΐνης όπως το αυγό ή το τυρί και φρέσκα στικ λαχανικών εποχής.

4.Μπάρες δημητριακών

Προτιμήστε μπάρες δημητριακών με ολικής άλεσης δημητριακά, αποξηραμένα φρούτα και μέλι.

5.Γιαούρτι

Στο γιαούρτι μπορείτε να προσθέσετε βρώμη ή δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και σπόρους ή κάποιο βούτυρο καρπού (πχ φυστικοβούτυρο, αμυγδαλοβούτυρο).

6.Energy balls

Μικρά σε μέγεθος αλλά μας δίνουν αρκετή ενέργεια. Επιλέξτε energy balls με αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και σοκολάτα.

7.Smoothie

Μπορείτε να φτιάξετε γευστικά smoothie με γάλα ή κεφίρ, φρούτα, βρώμη και μέλι, καθώς μας ενυδατώνουν και ταυτόχρονα μας προσφέρουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

8.Muffin ή κέικ

Εδώ οι επιλογές είναι πολλές. Μπορείτε είτε να φτιάξετε muffin ή κέικ με αλεύρι βρώμης, αποξηραμένα φρούτα και μέλι ή αν σας αρέσουν οι αλμυρές γεύσεις μπορείτε να  βάλετε λαχανικά και τυρί.

9.Pancakes με μπανάνα και φρούτο

Τα pancakes είναι εύκολο και να τα φτιάξουμε και να τα μεταφέρουμε. Μπορείτε να τα φτιάξετε με αλεύρι ολικής άλεσης ή βρώμης και να τα συνοδεύσετε με φρέσκα φρούτα εποχής.

10.Χειροποίητες πίτες

Δεν θα μπορούσε να λείπει αυτή η κλασική επιλογή. Μπορείτε να επιλέξετε μια χειροποίητη τυρόπιτα, σπανακόπιτα ή χορτόπιτα και έτσι έχετε ένα χορταστικό σνακ.

Αυτές ήταν οι δικές μας προτάσεις για υγιεινά και εύκολα σνακ που μπορείτε να έχετε μαζί σας για να τα καταναλώσουν μικροί και μεγάλοι.  

Σπυριδούλα Γεωργαλή

Σπυριδούλα Γεωργαλή

Διαιτολόγος, Διατροφολόγος

Η Σπυριδούλα Γεωργαλή είναι Διαιτολόγος - Διατροφολόγος και στο ιδιωτικό της γραφείο και διαδικτυακά ασχολείται με περιστατικά διατροφής κατά της διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού δυο περίοδοι οι οποίες είναι πολύ σημαντικές στη ζωή κάθε γυναίκας, αλλά και με την παιδική - βρεφική διατροφή. Στόχος της είναι μέσα από την διατροφική εκπαίδευση γονιών και παιδιών να αποκτήσουν όλοι υγιεινές διατροφικές συνήθειες αλλάζοντας τη σχέση τους με το φαγητό.

Διαβάστε περισσότερα